lördag, november 17, 2007

Back once again with the ill behaviour!

Hej på er!

Updateringar sedan sist
* singel
* Bosatt och jobb i oslo
* Skilda föräldrar
* Bärbar dator ( vista :( )


Jobbar på ett vin och spritlager i hasle som heter vectura, Kör omkring truck hela dagarna och plockar massa sprit, öl och vin :P 130 nok har jag i timmen via manpower och det är ca 156 svenska i timmen det!

Den första dec så flyttar jag till ett kollektiv, just nu delar jag lägenhet med en koselig jente som heter rita :) Bor ju på studenthem fast jag egentligen inte får det, tihi =)

Åker hem till norrland över jul denna gång med! Fast jag måste jobba 27 och 28:e :(

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fan va du uppdaterar seegt. :P
Tur en har koll på dig på Facebook, annars hade en ju trott att du gått och dött. :O

6:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home